ماجرای شهرام امیری افتضاح نیروهای اطلاعاتی آمریکا را نشان داد

مسعودی در گفت‌وگو با فارس:
ماجرای شهرام امیری افتضاح نیروهای اطلاعاتی آمریکا را نشان داد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: ماجرای شهرام امیری افتضاح نیروهای اطلاعاتی آمریکا و رژیم آل‌سعود را برای جهانیان به نمایش گذاشت. 

 


محمد محمدی مسعودی عضو شورای مرکزی اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: آدم ربایی شهرام امیری توسط آمریکا یک افتضاح سیاسی، اطلاعاتی برای دولت این کشور و یک بی‌آبرویی برای حکومت آل سعود و افتخاری برای دولت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خبر همکاری نیروهای اطلاعاتی عربستان سعودی در ربایش یک شهروند ایرانی ذهنیت مسلمانان جهان را نسبت به حکومت آل سعود منفی‌تر کرد، تصریح کرد: آل سعود با این حرکت نشان داد که همگام با سرویس دولتی اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا و در جهت منافع صهیونیست جهانی علیه مسلمانان جهان حرکت می‌کنند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: آقای اوباما که خود را دلسوز حقوق بشر می‌داند و به اصطلاح علم مبارزه با تروریست را در دست دارد، آن پنجه پولادی را در این پرده به خوبی نمایش داد.

مسعودی تاکید کرد: دنیا شاهد آن است که اوباما بزرگترین تروریسم دولتی در جهان را رهبری می‌کند.

وی با بیان اینکه آنچه که در قضیه ربایش شهرام امیری ظهور و بروز داشت، افتضاح نیروهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا است، افزود: این اقدام به خوبی نشان داد که علیرغم تبلیغات زیاد مبنی بر قوی بودن CIA ما شاهد ضعف و زبونی نیروهای اطلاعاتی آمریکا در مقابل سربازان گمنام امام زمان هستیم. 

 منبع:www.farsnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد